Продавець ⚡Stab⚡ розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
110 відгуків
Безкоштовна доставка всіх замовлень від 3000,00 грн
+380 (73) 930-60-90
+380 (97) 930-60-90
+380 (95) 930-60-90

Гарантія

Умови гарантійних зобов'язань

1. Гарантія на виріб дійсна тільки для організації або покупця і не поширюється на інші особи чи організації.

2. Гарантійний ремонт проводиться тільки по пред'явленні повністю заповненого гарантійного талона.

3. На гарантійне обслуговування виробу приймаються тільки в повній продажної комплектації, включаючи пакувальний матеріал — коробку, антистатичні, пом'якшувальну упаковку та інші аксесуари, що входять в комплект поставки. При відсутності оригінальної упаковки виріб повинно бути упаковано в аналогічну за властивостями і розмірами упаковку за рахунок покупця. Зберігання і транспортування вироби повинні здійснюватися у відповідності з маніпуляційними знаками (при наявності). Не допускайте попадання вологи на упаковку.

4. Кожен виробник має свої сроки гарантійних зобов'язень (детальніше читайте в опису на товар, чи запитайте у нашого менеджера).


 

5. Технічне обслуговування виробу не вважається ремонтом і не може бути підставою для заміни товару.

6. Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів, складальних одиниць) в період гарантійного терміну, не веде до встановлення нового гарантійного строку на весь виріб, або на замінені частини.

7. Введення нових гарантійних строків для певних виробів не має зворотної сили. Тобто строком гарантії на виріб є період гарантії, встановлений на момент покупки (відповідно вказаний у гарантійному талоні).

8. Якщо перевіркою виявлено, що некоректна робота вироби стала наслідком неправильного підключення, встановлення або некомпетентного підбору, а виріб при цьому є справним, або несправність не виявлена і є наслідком некоректної експлуатації, відділ гарантійного обслуговування мають право вимагати оплати покупцем робіт з тестування та конфігурації виробу, а також повної оплати доставки вироби покупцеві.

9. Виробники чи продавець не несуть гарантійні зобов'язання в наступних випадках:

a) невідповідність або відсутність даних у гарантійному талоні та на пред'явленому для ремонту виробі (серійний номер, дата виробництва)

b) відсутність заповненого гарантійного талона, в якому зазначаються модель виробу, серійний номер виробу, дата продажу вироби, чітка печатку фірми-продавця, наявність позначки про передпродажної перевірки фірмою-продавцем, підпис покупця

c) наявність механічних пошкоджень та дефектів, спричинених порушенням правил транспортування, зберігання і експлуатації вироби

d) невідповідність правилам і умовам експлуатації, що пред'являються до даного виробу виробником і описаним у керівництві по експлуатації

e) пошкодження контрольних пломб на корпусі виробу

f) якщо виявлені недоліки виникли після передачі виробу споживачеві внаслідок впливу вологи, високих або низьких температур, корозії, окислення, потрапляння всередину сторонніх предметів, речовин, пилу, будівельного сміття, інших рідин, комах або тварин, а також слідів їх життєдіяльності

g) якщо відмова виробу викликаний дією факторів:

— непереборної сили (війна, бунт, революція, акти саботажу)

— наслідками стихійного лиха (бурі, циклони, землетруси, повені)

— зовнішніх чинників (аварія в електромережі або в навантаженні, близькість до високовольтним трансформаторних підстанцій або силовим лініям електротранспорту)

— природних явищ (удар блискавки, грозова й передгрозова активність)

— техногенних явищ (аварії, вибухи, пожежі)

— діями третіх осіб (як випадковими по незнанню, так і зловмисними)

h) на деталі/вузли/складальні одиниці вироби, піддані несанкціонованого ремонту або модифікації, зробленими не сертифікованими фахівцями на дане обладнання

i) якщо відмова виробу викликаний аварією на зовнішніх пристроях, підключених до обладнання.

10. Дана гарантія не передбачає повну заміну виробу.

11. Під час перебування виробу на ремонті або технічному обслуговуванні споживачу не надається аналогічний товар в якості обмінного фонду.

12. Виробник чи продавець ні при яких умовах не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі, без винятку, випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, або інших грошових втрат), пов'язаних з використанням або неможливістю використання купленого устаткування.

13. Покупець не вправі пред'являти претензії у зв'язку з простоєм устаткування.

14. Покупець не може вимагати відшкодування витрат при нещасних випадках, спричинених пошкодженням (несправністю) обладнання.

15. Умови гарантії не передбачають монтаж, демонтаж виробу, виїзд фахівця для діагностики електричної мережі і визначення характеру несправності виробу.

16. Гарантія не поширюється на вироби, які занесені в чорний список компаній, апарати яких ми не обслуговуємо по гарантії.

 

Сервісний ремонт та обслуговування:

Ремонт апаратів здійснюється в найкоротші терміни в авторизованому заводському сервісному центрі.

Перед відправкою на ремонт рекомендуємо заповнити і вкласти в коробку з апаратом супровідний лист з описом характеру несправності.

          Ремонт апаратів, що не підпадають під умови гарантії виконуються за рахунок покупця!

 

!!! Гарантійне обслуговування і ремонт апаратів, куплених у компаній з чорного списку ПП «НВФ» ЕЛЕКС» не проводить !!!

З питань гарантії і ремонту апаратів звертатися на електронну пошту або за телефонами, вказаними в розділі «Контакти»

 

Доставка в сервісний центр

Доставка гарантійного апарату в сервісний центр здійснюється безкоштовно.

При відсутності оригінальної упаковки виріб повинно бути упаковано в аналогічну за властивостями і розмірами упаковку за рахунок покупця. Зберігання і транспортування вироби повинні здійснюватися у відповідності з маніпуляційними знаками (при наявності). Не допускайте попадання вологи на упаковку.

Способи доставки уточняйте у менеджера сервісного центру!

Доставка апаратів, що не підпадають під умови гарантії виконуються за рахунок покупця!


 

Згідно з умовами Сервісної політики компанії сервісне обслуговування обладнання організовано таким чином, що кінцевий користувач забезпечується якісним і швидким сервісом з дотриманням умов Гарантійного обслуговування.

По закінченні гарантійного терміну служби виробу або частини виробу, рекомендуємо звернення в авторизований сервісний центр для проведення профілактичних робіт, отримання інформації щодо утилізації або щодо подальшої безпечної експлуатації виробу, щоб уникнути його неправильної роботи або відмови.

Щоб уникнути непорозумінь переконливо просимо Вас уважно вивчити Керівництво з експлуатації, умови гарантійних зобов'язань, перевірити правильність заповнення гарантійного талона і комплект поставки. Реалізація виробу повинна здійснюватися у відповідності з чинним законодавством.

Гарантійний талон дійсний тільки за наявності правильно та чітко зазначених: моделі, серійного номера виробу, дати продажу, чітких печаток фірми-продавця, підпису покупця. Модель і серійний номер виробу повинні відповідати зазначеним у гарантійному талоні.

При порушенні цих умов, а також у випадку, коли дані, зазначені в гарантійному талоні змінені, стерті або переписані, гарантійний талон визнається недійсним і гарантія вироби з знімається.

Цим гарантійним талоном Виробник підтверджує прийняття на себе зобов'язань по задоволенню вимог споживачів, установлених чинним законодавством про захист прав споживачів, у разі виявлення недоліків виробу, які виникли з вини Виробника.

Виробник залишає за собою право відмовити в задоволенні вимог споживачів по гарантійним зобов'язанням та у безкоштовному сервісному обслуговуванні вироби у разі недотримання викладених нижче умов. Гарантійні зобов'язання Виробника та безкоштовне сервісне обслуговування здійснюються відповідно до вимог законодавства країни виконання гарантійних зобов'язань та безкоштовного сервісного обслуговування.


 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner