Продавець ⚡Stab⚡ розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
114 відгуків
Безкоштовна доставка всіх замовлень від 3000,00 грн

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін/Повернення Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупці магазини мають право обміняти або повернути куплений у нас товар, та отримати повну компенсацію його вартості упродовж перших 14 днів із дня, наступного за покупкою. Якщо ви хочете повернути товар і отримати компенсацію його вартості, відправте на електронну пошту prom-stab@ukr.net листа з такими даними: — Дата та час купівлі товару. — Найменування товару та номер замовлення. — Електронна версія документа, що підтверджує уплату вами повної вартості товару (квітанція з банку або чек із цієї покупки). — Номер картки, на яку потрібно повернути кошти (це має бути та сама картка, що була використана під час купівлі — або інша, але оформлена на ту саму особу). Зверніть увагу, згідно з Розділом II, статті No9 законом України «Про захист прав споживачів» — обміну підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні та не має слідів використання. Основою для відмови у поверненні або обміні товару може бути недотримання перерахованих нижче умов: 1. Товарний вигляд обладнання (цілісність і наявність оригінального пакування, немає механічних і інших пошкоджень). 2. Збереження споживчих якостей, пломб, заводського маркування, ярликів. 3. Наявність інструкції користувача/паспорта. 4. Наявність заповненого та підписаного всіма сторонами гарантійного талону 5. Наявність усіх фінансових документів Повернення коштів відбувається на вказану банківську карту протягом 5 робочих днів після отримання товару та перевірки його на відповідність цих умов.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner